דרעי: "אנחנו מדברים על הגעה להבנות ולפיד מתנצח"

    איתי גדסי No Comments on דרעי: "אנחנו מדברים על הגעה להבנות ולפיד מתנצח"

    יו"ר ש"ס דרעי בפתח ישיבת הסיעה: "לפיד טרפד את הניסיון להידבר. אנחנו מדברים על הגעה להבנות והוא מתנצח. ברור שכל המטרה שלו היא רק לעצור את הרפורמה. הם מעוניינים במאבק מאשר בהידברות"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו״ר ש״ס אריה דרעי התייחס היום (ראשון) בדבריו בפתח ישיבת הסיעה, להקמת הרשות למלחמה בעוני ולהידברות בנושא הרפורמה המשפטית. "אני מברך על הצעד הראשון של הקמת הרשות הלאומית למלחמה בעוני. זו אחת ההבטחות המרכזיות שלנו בבחירות. לצד ה׳דגים׳ שהם כרטיסי המזון, הבטחנו ׳חכות׳ ותמריצים.

    "מדובר בהמלצות של ועדת אללוף שמפגלת 'יש עתיד' התפארו בהן ועשו עליהן קמפיין בחירות עוד במערכת של 2013. אנחנו לקחנו את כל המלצות אללוף והגשנו אותן בנפרד – חוק-חוק, וב'יש עתיד' התנגדו להכול.

    "בימים אלה אנחנו מגישים את ההמלצה המרכזית שמתכללת את כל משרדי הממשלה הרלוונטיים למאבק בנושא. הרשות למלחמה בעוני מתכללת ונותנת מענה לכל הגורמים לעוני. מגיל אפס – מחינוך, תעסוקה, רווחה וכל נושא ונושא. עשינו את הצעד הראשון ואנחנו נפעל שהחוק יאושר סופית".

    על הרפורמה במערכת במשפט: "הנשיא הרצוג פנה בשבוע שעבר לחלק מראשי הקואליציה והבענו הסכמה להידבר על בסיס המתווה שהוא הגיש. נתנו לאופוזיציה שבוע שלם להידבר ולהגיע להסכמה רחבה. לצערנו הרב, כולם ראו את התגובה הראשונית של יאיר לפיד. זה היה חסר היגיון. הוא למעשה טרפד את הניסיון הזה. אנחנו מדברים על הגעה להבנות והוא מתנצח. ברור שכל המטרה שלו היא רק לעצור את הרפורמה. לצערי הרב שומעים את ההתבטאויות הקשות של ראשי המתנגדים לרפורמה, אנשים בכירים ביותר – מסתבר שהם מעוניינים במאבק מאשר בהידברות.

    "עדיין לא מאוחר. אנחנו נצביע היום על הקריאה הראשונה, ואנחנו מאפשרים לכולם להגיע לוועדת חוקה חוק ומשפט ולדבר. גם שם אפשר להגיע להסכמות. אני אמנם סקפטי אם הם באמת רוצים להגיע להסכמות ונראה שכרגע רוב הגורמים באופוזיציה לא רוצים להגיע לפשרה, אבל עדיין זה עדיין אפשרי".



    0 תגובות